Facebook ile BağlanHoşgeldin Ziyaretçi Giriş Yap Kayıt Ol Sipariş Takibi İletişim
IP SANTRAL SİSTEMLERİ » Alcatel Lucent IP Santral Sistemleri

Alcatel OXO Connect İp Santral

Fiyatı Sorunuz

Sepete Ekle

Ürün Açıklamaları

Alcatel-Lucent OXO Connect Evolituon İp Santral

Ölçeklenebilir KOBİ'ler için İletişim Sunucusu.

Müşteri odaklı. Güvenilir ve Uygun Maliyetli.

Alcatel-Lucent OXO Connect bir

dayalı ölçeklenebilir telefon sistemi

sağlam, bağlantılı ve yakınsanmış

için iletişim platformu

300 kullanıcıya kadar olan işletmeler.

OXO Connect yerleşik erişim sunar

bulut tabanlı Alcatel-Lucent'e

Rainbow™ işbirliği hizmeti.

Birlikte, OXO Connect ve

Rainbow, müşteri odaklı sunun

ticari iletişim ve video

tüm çalışanlara işbirliği hizmetleri,

nerede olurlarsa olsunlar. KOBİ uzmanları çalışıyor

müşterilere yanıt vermek için birlikte daha iyi

talep edebilir ve misafirlerle daha hızlı ve doğru bilgi paylaşabilir,

iş ortakları ve müşteriler.

Telefondan buluta test edilen ve onaylanan ALE teknolojisi ile yüksek güvenilirliğin keyfini çıkarın.

OXO Connect, uygun maliyetli işlemler için optimize edilmiştir: Birleşik İletişim ve uzaktan yönetim,

harici bir bulut hizmeti bağlantısı aracılığıyla sunulur.

Özellikler Faydalar

Ölçeklenebilir hibrit bulut iletişimleri Ek kullanıcılar ve yeni bulut tabanlı,

mobil kullanıcılar için tek numara yönlendirme dahil olmak üzere işbirliği hizmetleri

ve güvenli görüntülü toplantılar

Gelişmiş iş telefonları ve kurumsal düzeyde işbirliği hizmetleri

İlk arama çözümünü ve karar vermeyi iyileştirerek olağanüstü bir müşteri deneyimi sunun: Aramalar ilgili uzmanlara yönlendirilir ve sanal toplantılar bilgi akışının daha hızlı olmasına yardımcı olur

Hibrit analog, dijital, IP, SIP uç noktaları ve sandıklar

Uygun maliyetli kablolama ve telefonlardan yararlanarak hızlı yatırım getirisinden yararlanın

minimum güç kaynağı ve bakım gerektirir. Kullanarak maliyetleri azaltın

mümkün olan her yerde ses ve veri için tek bir IP ağı.

Şirket içi dahil olmak üzere güvenilir çözüm

LAN, WLAN, bağlı telefonlar ve cihazlar

bir bulut hizmetine

Yatırımınızı, laboratuvarda test edilmiş ve onaylanmış %100 Alcatel-Lucent KOBİ çözümüyle koruyun.

buluttan yükseltilmesi kolay telefondan buluta

İş hizmetleri

iş iletişimi

Hizmetler

İletişim deneyimi

• Çok hatlı telefon

• Dizin arama ve ada göre arama

• Görsel sesli mesaj ve çağrı kaydı

• Bekleyen mesaj göstergesi

• Mevcudiyet

• Bilgisayar Telefon Entegrasyonu (CTI)

• Renkli ekranlı, dokunmatik ekranlı telefonlar,

özelleştirilmiş ekran

• ALE-Masa Telefonları 4 renkte mevcuttur:

Neptün, Azur, Fabrika ve Yakut

¬ Dokunmatik ekran ile gezinme ve

tuş takımı

¬ Eller serbest, süper geniş bant, yüksek

kaliteli ses

¬ Bluetooth ahizeli telefon modelleri

¬ Modül ekle

¬ Wi-Fi modülü

konuşma servisi

• Mobilite hizmetleri: Göçebe modu

¬ Birden fazla cihaza yönlendirme: İş

telefon, DECT veya WLAN ahize, PC,

akıllı telefon

¬ Tek numara hizmeti

¬ Kullanıcı tanımlı yönlendirme kuralları

• Ortak çalışma/masa paylaşımı

• İş iletişimi hizmetleri

¬ Çağrı seçeneği, hızlı arama

¬ Geri arama, arama kuyruğu

¬ Çağrı alma, katılma

¬ Çağrı yönlendirme

¬ Dinamik yönlendirme: Yanıt yok, meşgul

¬ Çağrı kaydı

¬ Çağrı

¬ DISA

• Takım ve grup

¬ Çalışma grubu ve anahtar sistemi

¬ Grup yazılımı denetimi

¬ Sesli bildirimler

¬ Grup: yayın, paralel, döngüsel,

sıralı modlar

¬ Yönetici asistanlığı hizmetleri

• Konferans

¬ 3 kişilik konferans

¬ 6 kişilik konferans

¬ Alcatel-Lucent 8135s IP Konferansı

Telefon (5 bacak)

¬ SIP cihazlarında konferans (3 ayak)

• Acil Durum numarası

¬ Sanal numara: Konum, PSAP

¬ Yerel bildirim hizmeti

desteklenen telefonlar

• Analog 2 kablo

¬ Yerel analog bağlantı noktaları

• Kablolu iş telefonları (NOE

protokol)

¬ ALE-DeskPhones Essential: ALE-20,

ALE-20h, ALE-30h modelleri

¬ ALE-DeskPhones Enterprise: ALE-300,

ALE-400, ALE-500 modelleri

¬ Alcatel-Lucent 8088 V3 Akıllı

Masaüstü Telefon

¬ Alcatel-Lucent, 8008G, 8008

Masaüstü Telefon modelleri

• Mobil iş telefonları

¬ Alcatel-Lucent 8212 DECT Ahize,

Alcatel-Lucent DECT İnterkom: GAP

¬ Alcatel-Lucent 8234, 8244, 8254,

8262, 8262EX DECT Ahize modelleri:

Alcatel-Lucent AGAP

¬ Alcatel-Lucent 8158s, 8168s WLAN

Ahize modelleri

• Alcatel-Lucent IP Masaüstü Yazılım Telefonu:

HAYIR/IP

¬ Platformlar: Microsoft Windows,

Android

• SIP telefonlar

¬ ALE-2, ALE-3 Masa Telefonları

¬ VTech konaklama modelleri

• Alcatel-Lucent Rainbow: VoIP yazılım telefonu

• Konferans Modülleri

¬ Alcatel-Lucent 8135s IP Konferansı

Telefon

• Üçüncü taraf telefonlar (DSPP)

¬ DECT (GAP), SIP (Açık ve Temel)

PİMfoni

Telefon ve Birleşik İletişim hizmetleri

(CTI)

• Platform: Microsoft Windows

(masaüstü modu)

• VoIP yazılım telefonu

• Çok tesisli denetim

• Asistan modu (operatör)

Rainbow Birleşik İletişim

Hizmetler

OXO arasında hibrit bulut hizmeti

Telefonları ve Rainbow uygulamalarını bağlayın

• UC hizmetleri

¬ Kişi yönetimi, varlığı,

takvim paylaşımı, sohbet, ses/video

arama, ekran ve dosya paylaşımı

¬ Sesli kalıcı grup sohbeti/

video/ekran paylaşım konferansı

yetenekler

¬ 100'e kadar sesli konferans

katılımcılar

• OXO ile hibrit bulut entegrasyonu

Bağlamak

¬ Mobilite hizmetleri

¬ İş telefonu CTI: Çağrı kontrolü,

görsel sesli posta, çağrı günlüğü, telefon

varlık, grup çağrıları, görevli

¬ İnternet üzerinden WebRTC VoIP:

akıllı telefon, PC, MAC, Web

• Kişisel bakım hizmetleri (şirket yöneticisi için)

¬ Arama sunucusu Ortak dizini

Rainbow ile senkronizasyon

iş rehberi

¬ Karşılama sesli mesaj yönetimi

• Platformlar

¬ Masaüstü, Web, IOS, Android

¬ Microsoft Outlook eklentisi, Microsoft

Azure Active Directory, Microsoft Teams

müşteri karşılama hizmetleri

ACD

OXO Connect yerleşik özellikleri

• Alcatel-Lucent işiyle uyumlu

telefonlar, DECT ve WLAN ahizeler, SIP

telefonlar, üçüncü taraf analog cihazlar

ACD and business calls can be handled simultaneously on business phone • Applications ¬ Agent menus from phone and PC application ¬ Supervisor PC application for real time ACD activity monitoring of agents and group call queuing ¬ Statistic services with predefined reports • Services ¬ Group selection: Longest idle time, rotating, priority, fixed priority ¬ Group overflow and priority levels between groups ¬ Group Queue and Voice guidance ¬ Customer code ¬ Screen pop/CRM Smart call routing SCR Service allowing call routing based on multiple criteria • Up to 10,000 routes • Routing by criteria: Customer code, CLI, DDI, defined planning • Routing destinations: ACD, MLAA, any destination Welcome greeting • Personal assistant • Attendant services ¬ Attendant group, call queuing, call overflow ¬ Time range: Daily, weekly, bank holidays, restrict mode control ¬ Alarm indicator ¬ PBX and end user management • Greetings ¬ Company greetings ¬ Night greetings ¬ Music on hold • Automated attendant (2 levels) • Multiple Language Automated Attendant (MLAA) ¬ 5 trees with 3 levels per tree ¬ 5 languages per tree ¬ Time range • Multiple company welcome: Up to 4 companies Verticals services Hospitality • Guest rooms and administrative sets: Up to 300 sets • Integrated application: Up to 120 rooms • Alcatel-Lucent OXO Connect Hospitality link (OHL): Up to 300 rooms Metering • Metering counters and traffic counters • Accounting link • Printout facilities • Local call metering: XML/HTTP • Account code • Duration-based forced disconnect • Duration base call accounting (3 levels) Messaging • Voicemail: Up to 500 mailboxes, 200 hours • Instant Messaging (IM) • Text messaging (exclusive of IM) • Voicemail in email • Call log in email Directory services • Dial by name: Auto and unified modes • Universal Directory Access: External LDAP/LDAPS server • Integrated Directory • Common and personal directories • Rainbow Directory Application and interfaces • Alcatel-Lucent OmniVista 8770 NMS: Accounting and VoIP ticket collection, call detail record • Alcatel-Lucent Enterprise Application Partner Program (AAPP) • QSIG • SIP trunk, Open SIP • Rainbow CPaaS • SNMP • CSTA, TAPI 2.0, TAPI 2.1 • Alcatel-Lucent Hospitality ¬ OLD: Office Link Driver ¬ OHL: Hotel Link • Call accounting: Web Services and OHL • Local Call Metering Application (LCMA) • REST API to manage MOH (Music on Hold) • Isolated Working Protection (IWP) ¬ Alarm server (SIP trunk, T2) Networking and topology • Multi-sites ¬ Up to 5 sites ¬ Directory synchronization via management console • Networking ¬ ISVPN (T0/T2) ¬ QSIG-BC (DLT0 DLT2) ¬ Private SIP trunks, multiple SIP trunks ¬ SIP trunk over Internet (SIP TLS SRTP with OCE Front End) ¬ Automatic Route Selection (ARS): 3000 entries, time range, Least Cost Routing • Branch office ¬ Remote business phone: IPSEC VPN ¬ Alcatel-Lucent 8378 DECT IP x-BS, Alcatel-Lucent 8318 SIP-DECT Single Base Station Operation and serviceability • OXO Management Console (OMC) on PC • Rainbow Admin & Self-care (Web Based) • Alcatel-Lucent OmniVista 8770 NMS • Alcatel-Lucent Cloud Connect, Fleet Dashboard for OXO Connect • Plug and play zero-touch services: ¬ Rainbow UC services ¬ Alcatel-Lucent business phones and mobile handsets (SUOTA), DECT base stations, OmniSwitch, OmniAccess Stellar, Rainbow WebRTC Gateway ¬ Third party device deployment • Backup/restore: local, external, MSDB • Network Time protocol 

Daha Fazla Açıklama
Hemen Al
  • Karşılaştırma Listenize Ekleyin
  • Ürünü Favorilere Ekleyin
Ürün Künyesi
  • Alcatel
  • ALC37545
  • 0
  • 302
Ürün Özellikleri Başa Dön

Alcatel-Lucent OXO Connect Evolituon İp Santral

Ölçeklenebilir KOBİ'ler için İletişim Sunucusu.

Müşteri odaklı. Güvenilir ve Uygun Maliyetli.

Alcatel-Lucent OXO Connect bir

dayalı ölçeklenebilir telefon sistemi

sağlam, bağlantılı ve yakınsanmış

için iletişim platformu

300 kullanıcıya kadar olan işletmeler.

OXO Connect yerleşik erişim sunar

bulut tabanlı Alcatel-Lucent'e

Rainbow™ işbirliği hizmeti.

Birlikte, OXO Connect ve

Rainbow, müşteri odaklı sunun

ticari iletişim ve video

tüm çalışanlara işbirliği hizmetleri,

nerede olurlarsa olsunlar. KOBİ uzmanları çalışıyor

müşterilere yanıt vermek için birlikte daha iyi

talep edebilir ve misafirlerle daha hızlı ve doğru bilgi paylaşabilir,

iş ortakları ve müşteriler.

Telefondan buluta test edilen ve onaylanan ALE teknolojisi ile yüksek güvenilirliğin keyfini çıkarın.

OXO Connect, uygun maliyetli işlemler için optimize edilmiştir: Birleşik İletişim ve uzaktan yönetim,

harici bir bulut hizmeti bağlantısı aracılığıyla sunulur.

Özellikler Faydalar

Ölçeklenebilir hibrit bulut iletişimleri Ek kullanıcılar ve yeni bulut tabanlı,

mobil kullanıcılar için tek numara yönlendirme dahil olmak üzere işbirliği hizmetleri

ve güvenli görüntülü toplantılar

Gelişmiş iş telefonları ve kurumsal düzeyde işbirliği hizmetleri

İlk arama çözümünü ve karar vermeyi iyileştirerek olağanüstü bir müşteri deneyimi sunun: Aramalar ilgili uzmanlara yönlendirilir ve sanal toplantılar bilgi akışının daha hızlı olmasına yardımcı olur

Hibrit analog, dijital, IP, SIP uç noktaları ve sandıklar

Uygun maliyetli kablolama ve telefonlardan yararlanarak hızlı yatırım getirisinden yararlanın

minimum güç kaynağı ve bakım gerektirir. Kullanarak maliyetleri azaltın

mümkün olan her yerde ses ve veri için tek bir IP ağı.

Şirket içi dahil olmak üzere güvenilir çözüm

LAN, WLAN, bağlı telefonlar ve cihazlar

bir bulut hizmetine

Yatırımınızı, laboratuvarda test edilmiş ve onaylanmış %100 Alcatel-Lucent KOBİ çözümüyle koruyun.

buluttan yükseltilmesi kolay telefondan buluta

İş hizmetleri

iş iletişimi

Hizmetler

İletişim deneyimi

• Çok hatlı telefon

• Dizin arama ve ada göre arama

• Görsel sesli mesaj ve çağrı kaydı

• Bekleyen mesaj göstergesi

• Mevcudiyet

• Bilgisayar Telefon Entegrasyonu (CTI)

• Renkli ekranlı, dokunmatik ekranlı telefonlar,

özelleştirilmiş ekran

• ALE-Masa Telefonları 4 renkte mevcuttur:

Neptün, Azur, Fabrika ve Yakut

¬ Dokunmatik ekran ile gezinme ve

tuş takımı

¬ Eller serbest, süper geniş bant, yüksek

kaliteli ses

¬ Bluetooth ahizeli telefon modelleri

¬ Modül ekle

¬ Wi-Fi modülü

konuşma servisi

• Mobilite hizmetleri: Göçebe modu

¬ Birden fazla cihaza yönlendirme: İş

telefon, DECT veya WLAN ahize, PC,

akıllı telefon

¬ Tek numara hizmeti

¬ Kullanıcı tanımlı yönlendirme kuralları

• Ortak çalışma/masa paylaşımı

• İş iletişimi hizmetleri

¬ Çağrı seçeneği, hızlı arama

¬ Geri arama, arama kuyruğu

¬ Çağrı alma, katılma

¬ Çağrı yönlendirme

¬ Dinamik yönlendirme: Yanıt yok, meşgul

¬ Çağrı kaydı

¬ Çağrı

¬ DISA

• Takım ve grup

¬ Çalışma grubu ve anahtar sistemi

¬ Grup yazılımı denetimi

¬ Sesli bildirimler

¬ Grup: yayın, paralel, döngüsel,

sıralı modlar

¬ Yönetici asistanlığı hizmetleri

• Konferans

¬ 3 kişilik konferans

¬ 6 kişilik konferans

¬ Alcatel-Lucent 8135s IP Konferansı

Telefon (5 bacak)

¬ SIP cihazlarında konferans (3 ayak)

• Acil Durum numarası

¬ Sanal numara: Konum, PSAP

¬ Yerel bildirim hizmeti

desteklenen telefonlar

• Analog 2 kablo

¬ Yerel analog bağlantı noktaları

• Kablolu iş telefonları (NOE

protokol)

¬ ALE-DeskPhones Essential: ALE-20,

ALE-20h, ALE-30h modelleri

¬ ALE-DeskPhones Enterprise: ALE-300,

ALE-400, ALE-500 modelleri

¬ Alcatel-Lucent 8088 V3 Akıllı

Masaüstü Telefon

¬ Alcatel-Lucent, 8008G, 8008

Masaüstü Telefon modelleri

• Mobil iş telefonları

¬ Alcatel-Lucent 8212 DECT Ahize,

Alcatel-Lucent DECT İnterkom: GAP

¬ Alcatel-Lucent 8234, 8244, 8254,

8262, 8262EX DECT Ahize modelleri:

Alcatel-Lucent AGAP

¬ Alcatel-Lucent 8158s, 8168s WLAN

Ahize modelleri

• Alcatel-Lucent IP Masaüstü Yazılım Telefonu:

HAYIR/IP

¬ Platformlar: Microsoft Windows,

Android

• SIP telefonlar

¬ ALE-2, ALE-3 Masa Telefonları

¬ VTech konaklama modelleri

• Alcatel-Lucent Rainbow: VoIP yazılım telefonu

• Konferans Modülleri

¬ Alcatel-Lucent 8135s IP Konferansı

Telefon

• Üçüncü taraf telefonlar (DSPP)

¬ DECT (GAP), SIP (Açık ve Temel)

PİMfoni

Telefon ve Birleşik İletişim hizmetleri

(CTI)

• Platform: Microsoft Windows

(masaüstü modu)

• VoIP yazılım telefonu

• Çok tesisli denetim

• Asistan modu (operatör)

Rainbow Birleşik İletişim

Hizmetler

OXO arasında hibrit bulut hizmeti

Telefonları ve Rainbow uygulamalarını bağlayın

• UC hizmetleri

¬ Kişi yönetimi, varlığı,

takvim paylaşımı, sohbet, ses/video

arama, ekran ve dosya paylaşımı

¬ Sesli kalıcı grup sohbeti/

video/ekran paylaşım konferansı

yetenekler

¬ 100'e kadar sesli konferans

katılımcılar

• OXO ile hibrit bulut entegrasyonu

Bağlamak

¬ Mobilite hizmetleri

¬ İş telefonu CTI: Çağrı kontrolü,

görsel sesli posta, çağrı günlüğü, telefon

varlık, grup çağrıları, görevli

¬ İnternet üzerinden WebRTC VoIP:

akıllı telefon, PC, MAC, Web

• Kişisel bakım hizmetleri (şirket yöneticisi için)

¬ Arama sunucusu Ortak dizini

Rainbow ile senkronizasyon

iş rehberi

¬ Karşılama sesli mesaj yönetimi

• Platformlar

¬ Masaüstü, Web, IOS, Android

¬ Microsoft Outlook eklentisi, Microsoft

Azure Active Directory, Microsoft Teams

müşteri karşılama hizmetleri

ACD

OXO Connect yerleşik özellikleri

• Alcatel-Lucent işiyle uyumlu

telefonlar, DECT ve WLAN ahizeler, SIP

telefonlar, üçüncü taraf analog cihazlar

ACD and business calls can be handled simultaneously on business phone • Applications ¬ Agent menus from phone and PC application ¬ Supervisor PC application for real time ACD activity monitoring of agents and group call queuing ¬ Statistic services with predefined reports • Services ¬ Group selection: Longest idle time, rotating, priority, fixed priority ¬ Group overflow and priority levels between groups ¬ Group Queue and Voice guidance ¬ Customer code ¬ Screen pop/CRM Smart call routing SCR Service allowing call routing based on multiple criteria • Up to 10,000 routes • Routing by criteria: Customer code, CLI, DDI, defined planning • Routing destinations: ACD, MLAA, any destination Welcome greeting • Personal assistant • Attendant services ¬ Attendant group, call queuing, call overflow ¬ Time range: Daily, weekly, bank holidays, restrict mode control ¬ Alarm indicator ¬ PBX and end user management • Greetings ¬ Company greetings ¬ Night greetings ¬ Music on hold • Automated attendant (2 levels) • Multiple Language Automated Attendant (MLAA) ¬ 5 trees with 3 levels per tree ¬ 5 languages per tree ¬ Time range • Multiple company welcome: Up to 4 companies Verticals services Hospitality • Guest rooms and administrative sets: Up to 300 sets • Integrated application: Up to 120 rooms • Alcatel-Lucent OXO Connect Hospitality link (OHL): Up to 300 rooms Metering • Metering counters and traffic counters • Accounting link • Printout facilities • Local call metering: XML/HTTP • Account code • Duration-based forced disconnect • Duration base call accounting (3 levels) Messaging • Voicemail: Up to 500 mailboxes, 200 hours • Instant Messaging (IM) • Text messaging (exclusive of IM) • Voicemail in email • Call log in email Directory services • Dial by name: Auto and unified modes • Universal Directory Access: External LDAP/LDAPS server • Integrated Directory • Common and personal directories • Rainbow Directory Application and interfaces • Alcatel-Lucent OmniVista 8770 NMS: Accounting and VoIP ticket collection, call detail record • Alcatel-Lucent Enterprise Application Partner Program (AAPP) • QSIG • SIP trunk, Open SIP • Rainbow CPaaS • SNMP • CSTA, TAPI 2.0, TAPI 2.1 • Alcatel-Lucent Hospitality ¬ OLD: Office Link Driver ¬ OHL: Hotel Link • Call accounting: Web Services and OHL • Local Call Metering Application (LCMA) • REST API to manage MOH (Music on Hold) • Isolated Working Protection (IWP) ¬ Alarm server (SIP trunk, T2) Networking and topology • Multi-sites ¬ Up to 5 sites ¬ Directory synchronization via management console • Networking ¬ ISVPN (T0/T2) ¬ QSIG-BC (DLT0 DLT2) ¬ Private SIP trunks, multiple SIP trunks ¬ SIP trunk over Internet (SIP TLS SRTP with OCE Front End) ¬ Automatic Route Selection (ARS): 3000 entries, time range, Least Cost Routing • Branch office ¬ Remote business phone: IPSEC VPN ¬ Alcatel-Lucent 8378 DECT IP x-BS, Alcatel-Lucent 8318 SIP-DECT Single Base Station Operation and serviceability • OXO Management Console (OMC) on PC • Rainbow Admin & Self-care (Web Based) • Alcatel-Lucent OmniVista 8770 NMS • Alcatel-Lucent Cloud Connect, Fleet Dashboard for OXO Connect • Plug and play zero-touch services: ¬ Rainbow UC services ¬ Alcatel-Lucent business phones and mobile handsets (SUOTA), DECT base stations, OmniSwitch, OmniAccess Stellar, Rainbow WebRTC Gateway ¬ Third party device deployment • Backup/restore: local, external, MSDB • Network Time protocol 

Kargo ve Ödeme Başa Dön

Garanti Şartları

Bu ürün üretici firma tarafından 2 yıl garanti kapsamı altındadır. Ürün hasarlı kullanım, kullanıcı hataları vb. durumlar dışında 24 ay boyunca uluslararası garanti şartları kapsamında satışa sunulmaktadır.

Kargo ve İade

Kargonuzu teslim almadan önce lütfen eksik, hasarlı ya da ayıplı olup olmadığını kontrol ediniz. Eğer kargonuzda normal dışı bir durum gözlemlerseniz zabıt tutarak ürününüzü kargo görevlisine iade ediniz.

Sipariş Kargoya Verilişi

Ürünler siparişi verdiğiniz tarihten itibaren aksi belirtilmedikçe (Hızlı kargo vb. uyarı simgeleri.) 2 iş günü içerisinde kargolanmaktadır.

Ürün Yorumları Başa Dön

Bu ürün henüz yorum almamış. Yorum yapabilmek için bu ürünü satın almış olmanız gerekmektedir.


%100 GÜVENLİ ALIŞVERİŞ

Tüm alışverişlerinizde güvenle ödeme sağlayabilirsiniz.

%100 ORİJİNAL ÜRÜNLER

Tüm ürünlerimiz ilgili üreticiden size orijinal olarak satılır.

KREDİ KARTIYLA ÖDEME

Tüm alışverişlerinizde kredi kartınızla ödeme yapabilirsiniz.

7X24 BİZE ULAŞIN

Uzman E-Ticaret personelimize her zaman ulaşabilirsiniz.

Kampanya ve indirimlerden haberdar olun.

Size yardımcı olmamızı ister misiniz?

X

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz.

Detaylı bilgiye Aydınlatma Metni sayfamızdan erişebilirsiniz.