Facebook ile BağlanHoşgeldin Ziyaretçi Giriş Yap Kayıt Ol Sipariş Takibi İletişim
TELEFON SANTRALLERİ » Karel Santraller » Karel Santral Çevre Birimleri

karel ips411 ip santral

:
22,636.14TL
KDV Dahil
Ad.
Sepete Ekle

Ürün Açıklamaları

Karel IPS411, IP Telefon Santralı ve Çağrı Merkezi 1 Adet analog dış hat FXO 1 adet analog iç hat FXS

1 Supervisor 2 Operatör 100 IP abone 30 SIp Hat Dış Desteği

Karel IPS400 , IP Santral özelliklerinin yanında temel IP çağrı merkezi özelliklerini birlikte sunan IP iletişim çözümüdür. Avukatlık büroları, turizm acentaları, satış ofisleri gibi müşteri hizmeti sunan küçük ve orta büyüklükteki işletmeler için kolay ve etkin bir iletişim sağlar. IPS400 Serisi başlangıç paketinde 30 SIP dış hat/ 100 IP abone, 1 supervisor, 2 operatör olup, 5 analog porta kadar TDM hat desteği sağlar. Tüm modeller 60 IP Dış Hat ve 500 IP abone kapasitesine büyüyebilir. Model bazında başlangıç kapasiteleri :

• İki adet ethernet portu desteği sayesinde ayrı ethernetten SIP trunk hattı sağlayabilen operatörlerle kullanım imkanı sunar • Aynı anda konuşabilen IP abone sayısı : 140 (Ses kayıt aktifken 70) • Kodekler : G.711 A-law/U-law, G.722, G.729A/B, iLBC, GSM, T.38 • Entegre ses kayıt sistemi (Ürün üzerinde 20.000 dk ses kayıt ve sesli mesaj kapasitesi mevcuttur) • Ses kayıtların USB disk’e kayıt imkanı • Entegre robot operatör ve sesli mesaj servisleri • Sesli mesajların ve ses kayıtlarının e-posta ile paylaşımı • Kuyruk yetenekleri • Operatör ve süpervizör arayüzleri • Mini CRM • Gelişmiş raporlama • WebCM ile görüşmeleri raporlama • Karel Mobil uygulaması ile akıllı telefonlardan santral abonesi olarak dahili numara ile görüşebilme • Bilgisayara yüklenen yazılım tabanlı telefon ile internet üzerinden görüntülü iletişim, konferans ve mesajlaşma imkanı • Abonelerin meşguliyet ve durum bilgisini görüntüleme, • Karel ve farklı marka IP telefonlar içİn oto-provizyon desteği sayesinde kolay uç birim yönetimi (Desteklenen markalar ve modeller için satış bölümümüzden bilgi alınız.). • IP aboneler ve dış hatlar arasında görüntülü görüşme imkanı • 100'ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği • Özel telefon setleri ve standart telefonlarla uyumlu kullanım • Web arayüzü üzerinden telekonferans yönetimi • Çoklu dil desteği (IVR üzerinde Türkçe, İngilizce, Almanca, Çince, Fransızca, Rusça, İspanyolca, İtalyanca entegre dil desteği) • Güvenlik duvarı • İnternet üzerinden otomatik güncellenme

GELİŞMİŞ İLETİŞİM ÖZELLİKLERİ • Gelen çağrıların kuyrukta bekletilebilmesi ve sıra numarasının okunması • Mini CRM’ de kayıtlı kişi aradığında tüm kullanıcıların telefonlarında ve operatör web arayüz ekranında arayan kişinin bilgilerinin görüntülenmesi • Dış hatta yapılan cevapsız/meşgul çağrılardan geri arama geldiğinde arayan kişiye otomatik olarak yönlendirme • MiniCRM’de tanımlı müşterilere özel yönlendirme dahili numarası tanımlayabilme. Böylece müşteriden gelen çağrı otomatik karşılamaya bağlanmadan direk ilgili dahiliye veya kuyruğa yönlenir. • MiniCRM’e girilen onbinlerce kaydın sistemdeki IP telefonlar tarafından rehber olarak kullanılabilmesi • Abone bazlı rehber grupları oluşturabilme (Her abone için farklı rehber sunulabilir) • Anons sistemi olarak kullanım imkanı (Destekleyen IP telefonların tek tuş üzerinden toplu olarak otomatik açılması ve anons yapılması) • Gelişmiş Şef Sekreter senaryoları IVR YETENEKLERİ • Çoklu dil desteği • Esnek ve çok seviyeli alt menü seçenekleri • Dış hatlara farklı robot operatörlerin devreye alınabilmesi • Kuyruk desteği • Sırada bekleyen kişiye sıra numarasının okunması • Dış hatta yapılan cevapsız/meşgul çağrılardan geri arama geldiğinde arayan kişiye otomatik olarak yönlendirme • Sesli mesajların e-posta ile paylaşımı ÇAĞRI MERKEZİ ÖZELLİKLERİ Entegre Çağrı Merkezi sayesinde küçük ve orta ölçekli kurumların da gelişmiş bir çağrı merkezi kullanması artık ekonomik ve mümkün: 2 operatör ve 1 süpervizör arayüzden IPS400 sisteme login olabilirler. Operatörler kuyrukta bekleyen çağrıları görebilir, molaya çıkabilir, kişisel raporlarına ulaşabilirler. Süpervizör çağrı trafiğini canlı izleyebilir, operatörlerin görüşmelerinin arasına girebilir, gelişmiş raporlarla sistemin ve çalışanların verimliliğini takip edebilir. • Mini CRM • Hızlı ve Esnek Çağrı Dağıtımı • Web Tabanlı Arayüz • Etkin Operatör Yönetimi ve Uzak Operatör Bağlantısı • Mola ve Mola Raporlaması • Operatör Raporları • Gelen ve iptal Çağrı Raporları • Kuyruk Raporları • Web Tabanlı CRM Uygulamalarıyla Pop Up Entegrasyonu

Daha Fazla Açıklama
Hemen Al
  • Karşılaştırma Listenize Ekleyin
  • Ürünü Favorilere Ekleyin
Ürün Künyesi
  • Karel
  • KRL34003
  • 0
  • 2121
  • Ücretsiz Kargo
    Vitrin Ürünü
Ürün Özellikleri Başa Dön

Karel IPS411, IP Telefon Santralı ve Çağrı Merkezi

1 Adet analog dış hat FXO 1 adet analog iç hat FXS

1 Supervisor 2 Operatör 100 IP abone 30 SIp Hat Dış Desteği

Karel IPS400 , IP Santral özelliklerinin yanında temel IP çağrı merkezi özelliklerini birlikte sunan IP iletişim çözümüdür. Avukatlık büroları, turizm acentaları, satış ofisleri gibi müşteri hizmeti sunan küçük ve orta büyüklükteki işletmeler için kolay ve etkin bir iletişim sağlar. IPS400 Serisi başlangıç paketinde 30 SIP dış hat/ 100 IP abone, 1 supervisor, 2 operatör olup, 5 analog porta kadar TDM hat desteği sağlar. Tüm modeller 60 IP Dış Hat ve 500 IP abone kapasitesine büyüyebilir. Model bazında başlangıç kapasiteleri :

• İki adet ethernet portu desteği sayesinde ayrı ethernetten SIP trunk hattı sağlayabilen operatörlerle kullanım imkanı sunar • Aynı anda konuşabilen IP abone sayısı : 140 (Ses kayıt aktifken 70) • Kodekler : G.711 A-law/U-law, G.722, G.729A/B, iLBC, GSM, T.38 • Entegre ses kayıt sistemi (Ürün üzerinde 20.000 dk ses kayıt ve sesli mesaj kapasitesi mevcuttur) • Ses kayıtların USB disk’e kayıt imkanı • Entegre robot operatör ve sesli mesaj servisleri • Sesli mesajların ve ses kayıtlarının e-posta ile paylaşımı • Kuyruk yetenekleri • Operatör ve süpervizör arayüzleri • Mini CRM • Gelişmiş raporlama • WebCM ile görüşmeleri raporlama • Karel Mobil uygulaması ile akıllı telefonlardan santral abonesi olarak dahili numara ile görüşebilme • Bilgisayara yüklenen yazılım tabanlı telefon ile internet üzerinden görüntülü iletişim, konferans ve mesajlaşma imkanı • Abonelerin meşguliyet ve durum bilgisini görüntüleme, • Karel ve farklı marka IP telefonlar içİn oto-provizyon desteği sayesinde kolay uç birim yönetimi (Desteklenen markalar ve modeller için satış bölümümüzden bilgi alınız.). • IP aboneler ve dış hatlar arasında görüntülü görüşme imkanı • 100'ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği • Özel telefon setleri ve standart telefonlarla uyumlu kullanım • Web arayüzü üzerinden telekonferans yönetimi • Çoklu dil desteği (IVR üzerinde Türkçe, İngilizce, Almanca, Çince, Fransızca, Rusça, İspanyolca, İtalyanca entegre dil desteği) • Güvenlik duvarı • İnternet üzerinden otomatik güncellenme

GELİŞMİŞ İLETİŞİM ÖZELLİKLERİ • Gelen çağrıların kuyrukta bekletilebilmesi ve sıra numarasının okunması • Mini CRM’ de kayıtlı kişi aradığında tüm kullanıcıların telefonlarında ve operatör web arayüz ekranında arayan kişinin bilgilerinin görüntülenmesi • Dış hatta yapılan cevapsız/meşgul çağrılardan geri arama geldiğinde arayan kişiye otomatik olarak yönlendirme • MiniCRM’de tanımlı müşterilere özel yönlendirme dahili numarası tanımlayabilme. Böylece müşteriden gelen çağrı otomatik karşılamaya bağlanmadan direk ilgili dahiliye veya kuyruğa yönlenir. • MiniCRM’e girilen onbinlerce kaydın sistemdeki IP telefonlar tarafından rehber olarak kullanılabilmesi • Abone bazlı rehber grupları oluşturabilme (Her abone için farklı rehber sunulabilir) • Anons sistemi olarak kullanım imkanı (Destekleyen IP telefonların tek tuş üzerinden toplu olarak otomatik açılması ve anons yapılması) • Gelişmiş Şef Sekreter senaryoları IVR YETENEKLERİ • Çoklu dil desteği • Esnek ve çok seviyeli alt menü seçenekleri • Dış hatlara farklı robot operatörlerin devreye alınabilmesi • Kuyruk desteği • Sırada bekleyen kişiye sıra numarasının okunması • Dış hatta yapılan cevapsız/meşgul çağrılardan geri arama geldiğinde arayan kişiye otomatik olarak yönlendirme • Sesli mesajların e-posta ile paylaşımı ÇAĞRI MERKEZİ ÖZELLİKLERİ Entegre Çağrı Merkezi sayesinde küçük ve orta ölçekli kurumların da gelişmiş bir çağrı merkezi kullanması artık ekonomik ve mümkün: 2 operatör ve 1 süpervizör arayüzden IPS400 sisteme login olabilirler. Operatörler kuyrukta bekleyen çağrıları görebilir, molaya çıkabilir, kişisel raporlarına ulaşabilirler. Süpervizör çağrı trafiğini canlı izleyebilir, operatörlerin görüşmelerinin arasına girebilir, gelişmiş raporlarla sistemin ve çalışanların verimliliğini takip edebilir. • Mini CRM • Hızlı ve Esnek Çağrı Dağıtımı • Web Tabanlı Arayüz • Etkin Operatör Yönetimi ve Uzak Operatör Bağlantısı • Mola ve Mola Raporlaması • Operatör Raporları • Gelen ve iptal Çağrı Raporları • Kuyruk Raporları • Web Tabanlı CRM Uygulamalarıyla Pop Up Entegrasyonu

Kargo ve Ödeme Başa Dön

Garanti Şartları

Bu ürün üretici firma tarafından 2 yıl garanti kapsamı altındadır. Ürün hasarlı kullanım, kullanıcı hataları vb. durumlar dışında 24 ay boyunca uluslararası garanti şartları kapsamında satışa sunulmaktadır.

Kargo ve İade

Kargonuzu teslim almadan önce lütfen eksik, hasarlı ya da ayıplı olup olmadığını kontrol ediniz. Eğer kargonuzda normal dışı bir durum gözlemlerseniz zabıt tutarak ürününüzü kargo görevlisine iade ediniz.

Sipariş Kargoya Verilişi

Ürünler siparişi verdiğiniz tarihten itibaren aksi belirtilmedikçe (Hızlı kargo vb. uyarı simgeleri.) 2 iş günü içerisinde kargolanmaktadır.

Ürün Yorumları Başa Dön

Bu ürün henüz yorum almamış. Yorum yapabilmek için bu ürünü satın almış olmanız gerekmektedir.


%100 GÜVENLİ ALIŞVERİŞ

Tüm alışverişlerinizde güvenle ödeme sağlayabilirsiniz.

%100 ORİJİNAL ÜRÜNLER

Tüm ürünlerimiz ilgili üreticiden size orijinal olarak satılır.

KREDİ KARTIYLA ÖDEME

Tüm alışverişlerinizde kredi kartınızla ödeme yapabilirsiniz.

7X24 BİZE ULAŞIN

Uzman E-Ticaret personelimize her zaman ulaşabilirsiniz.

Kampanya ve indirimlerden haberdar olun.

Size yardımcı olmamızı ister misiniz?

X

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz.

Detaylı bilgiye Aydınlatma Metni sayfamızdan erişebilirsiniz.